11.31


Bara för att jag var liten och gjorde illa mig dagen innan man skullle ta kort "uuppsi"

God morgon!
Sitter i min säng med datan i knät.
Idag är de söndag en tråkig dag!
Jag vet inte riktigt om jag åker hem idag eller imorgon.
Har ju träning imorgon och den vill jag inte missa!
Så frågan är om jag ska åka hem idag eller imorgon.
Träninen börjar ju inte förens 5, men har inte med mig några träningskläder "/
Får väl gå hem innan då och byta om isåfall.
Men vet inte riktigt vad vi ska göra idag?
De får vi se.
Men nu ska jag ner och titta om de är nått på tv.

Kommentarer
Postat av: Sofia Mäkiniemi

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, va söt du var!!! (är fortfarande)

Haha, du gjorde illa dig dagen innan? I ettan gjorde jag illa mig samma dag som skolfottot skulle tas, så mitt VITA linne blev helt smutsigt ^^ Tur att jag hade skjorta också ;) =)=)=)=)=)

2010-07-18 @ 20:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0