Äntligen ;D


Bara för att man har tråkigt!

Har fått igång interneten igen! :)
Fast de har ju tagit mig några timmar känns de som.
Men vi har ju gäster som sagt.
Vi har grillat och ätit mat, riktigt gott!
Sen har dom med sig två hundar. (kommer bilder sen)
Ena är en valp ååå så guulig! Andra äär också sööt men itne valp ;D
Jag hoppas nu att interneten börjar funka normalt!

Juste är de någon som kan hjälpa mig? :D
Har ju tagit hål i naveln men har inte sagt nått till min pappa än.
Jag vet inte vad min pappa kommer säga :p
Mina föräldrar är skilda och jag bor hos mamma.
Men okej till saken vad ska jag säga till min pappa?
Jag vet inte hur han kommer reagera ska jag bara säga:
Pappa jag har tagit hål i naveln, de blev jättebra är skit nöjd?
Hjälp mig nu hur tycker ni jag ska säga? :p

Tacck för hjälpen i förväg ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0