!!! :@


Massor av sööta katter och hundar här ;D


Är ute på Åkerö med mamma hos några kompisar.
Som ni kanske förstår så funkar inte mitt trådlösa internet hemma.
Jag vet itne vad som har hänt med de men de är stöört irreterande.
När jag får igång de så hackar de 24/7 också.
Men när jag kommer hem ska jga försöka få på interneten.
Dock om de inte går så blir de ju gryymt dålig upptatering...

Juste, åker ju bort nu i en vecka också, men vet inte riktigt när vi åker men tror på onsdag.
Eller så åker vi på tisdag. Men jag tar men datorn.
Så lite inlägg kommer om interneten funkar ^^
Tror vi åker till västkusten eller skåne :)

Men vi har käkat middag här.
Vi är hos dom som var hos oss igår ;)

Men nu ska jag kila ni får hade så bra!
Och håll tummarna att mitt internet funkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0