Filmen slut...

Såå nu är filmen slut, den var helt okej, kanske inte världens bästa jag har sett men den dög!
Har jag berättat att jag är hemma hos mamma? Aja är de iaf, funderar över vad jag ska göra imorgon!
Måste vara med någon annars kommer jag sitta inne hela dagen och ha urtråkigt.
Jag vet hur de slutar, jag sitter vid datan hela dagen och gör absolut inget!
Kanske gör nått med Lojjsan men är itne säker ;)

Men nu tror jag faktiskt att jag ska lägga mig snart, lite tidigare än dom andra dagarna skulle ju inte vara fel!
Så vi säger God natt nu och sov gott ;)♥

SKolavslutningen 2010- Kommer sakna alla i klassen ;''(


Mina lärare med på bilden :p

Bilder från Lojjsan <3

Fyfan, de känns så jävla jobbigt att veta att de aldrig kommer bli vi alla igen :''(
Jag saknar de, saknade allt direkt när vi hade slutat vid kyrkan..


Kommentarer
Postat av: company

jag kommer oxå sakna min klass :(

2010-06-15 @ 13:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0