Läs den tjocka texten, de är de viktigaste xD

Vid 8 var jag iväg och garvade med my när jasmine blev ägd av sin mamma!!
Hahah så jävla skönt, skriver inte de här de blir fett tråkigt ingen kommer ändå förstå!
hahah sjukt roligt men vart tvungen att vara hemma vid 10 mamma jobbar ju -.-''
Men nu messar jag ich försöker svara på alla sms kändes som ett bombnedslag nyss.
Men ska väl lägga mig snart är rätt så trött!
Som att vi la oss vid tre och vid halv 11 tiden kommer jasmines bror in.
Och säger Jasmine, Jasmine, kan du baka kakor???
Hahahahahha, jaa så kom dom in efter en minut och bah massor av saker.
Jag garva iaf, men vi gjorde chokladbollar, men dom blev ju inte glada ändå!
Dom ville ha kako sm är gjorda i ugnen men de palla vi itne haha.

Vi hörs imorogn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0