Adam Teensta ;D

Berättar lite om går dagen, då var jag med Jasmine, Ebba och Alice på morgonen.
Sen så var vi iväg och bada på kärleksudden, de var rätt så varmt i vattnet.
Sen så cyklade jag och Jasmine hem till henne och hämtade saker.
Jag skulle igentligen ha tränat men jag mår inte så bra så jag sket i de.
Istället åkte jag med Jasmine till hennes träning och tittade lite.
Halv 7 hade hon uppvisning fast då tittade jag inte.
DÅ var jag hemma och fixade mig lite :D
Efter hon hade tränat klart kom hon hem till mig och knackade på.
Då så åkte vi hem till henne och hon duschade ltie och fixade sig.
Sen efter ett tag drog vi ner till uhuset och tittade på Adam Tensta :D
Fast vi var typ där i 2,5 timme innan och dansade lite.
Och så ringde vi My så hon fick komma ner! Och My fick en ros av en kille :D :D
Tacck för en underbar kväll igår! Behövde verkligen de!!

Bilder kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0