lite frågor ;D




ANNAT:
Hur mår du just nu? Bah bra 
Har du piercat dig? Räknas öronen? isåfall ja 
Är du hungrig nu? nej
Vad är klockan just nu? typ 11.22
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg o msn


TELEFON/MOBIL
ringde dig senast? Pappa :p 
Vem ringde du senast? Typ pappa haha
Vem sms:a till dig senast? Min älsk ♥
Vem sms:a du till senast? Älskingen ♥




MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? No
vilket är ditt favoritband/artist? vet ej gillar mkt;)
Vad gillar du för musik? De mesta 


KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Yesbox
Har du fler än 3 jeans? Japp
Har du fler än 5 tröjor? Ja


SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Jao
Använder du vax? Nej ;)
Använder du ögonskugga? nööööjj
Använder du kajal? Nepp
Använder du hårspray? De händer hehe
Använder du volymspray? nej
Använder du mousse? Nej
Använder du deodorant? Ja!
Använder du skinspray? Nej
Använder du parfym? Oftast 
Använder du läppglans/läppstift? nej
Använder du foundation/puder? Ne har slutat :D
Använder du rouge? Nej hahah
Uppsatt hår eller hängande? Olika beror på hur mitt hår ser ut.
Plattar/lockar du håret varje dag? Inte varje dag, men de händer
målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej hahah vem gör de?


KÄRLEK
Är du kär just nu? Mmm ;D♥
Har du kysst någon idag? Nepp
Har du ett förhållande? Gissa en gång ;d  
Är du romantisk? Vad tycker du?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nejj
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Hahaha kommer inte ihåg? xD
Hur länge höll det? haha kommer inte ihåg.. xD
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande me min älsk
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nejj aldrig!
Vem sov du senast bredvid? Tror de va Jasse kanske?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Inte vet jag???
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Har inga syskon? ;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Om jag visste att de alltid kommer hålla så ja. :D
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Vaahh? :s



Jag har inte så där superduper roligt just nu, så då tänkte jag att ni skulle kunna få ta del av några saker, undrar ni något speciellt om mig så är de bara att kommentera och jag kommer att svara.


Jag älskar dig // Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0