Min dag... ;D

Idga har jag varit i skolan..
De hände inte så mycket där utan att vi hade en lekdag halva dan, de var fan lite roligt! :D hahahah iaf i min grupp.:P
Efter skolan gick jag Jasse och NIclas och såklart Sebbe hem till Sebbe hehe, sen gick väl Niclas vid typ halv 5 han skulle med någon buss hem till honom tror jag!?
Sen var jag och Jasse kvar till typ kvart i 7 och jag kom hem typ för tjugo min sen och så har jag ätit mat ;)

Från en sak till den andra så måste jag bara säga! Att jag är lite nervös inför imorgon vi ska träffa våran nya klass och gå runt i roslags, men jag har ju min älskling, Sarah och Hannah så jag klarar mig tror jag :D De kommer gå bra!


Jasmine är bääst! Dagarna med dig är urroliga, bäästa bäästis! <3
Du är bra på ta kort hehe ;D

Kommentarer
Postat av: Jasse:)

Hahahahah:)

Jaag ällskaaar dej emelie!!<3

2010-05-26 @ 19:52:20
URL: http://carlssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0