Världens bääästa helg!!

Heeeeeeeeeeeej alla!
Igår hann jag inte skriva nått som att jag och Jasse gick upp vid 7 sen drog vi ner till busstationen för att möta upp dom andra, vi åkte ju till grönan och de var sjukt roligt!
Först var de bara jag, Jasse, lojjsan, Alice och Jojo och vid 1 kom älsklingen och Niclas!
VI åkte insane fleeera gånger, den är ju inte så farlig som man tror :D
Vi titta på sommarkrysset eller inte direkt så mycket mest på genrepet för att jag Alice och Sebbe stod vid spökhuset och väntade på Niclas och Jasse som skulle köpa biljetter som tog 3 ååååår!!
Efter grönan sov alla hemma hos mig i stockholm!
Denhär helgen är ett minne!
Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Lojjsan<33

Minne för livet<333333

2010-05-23 @ 19:04:34
Postat av: Sebastian Cardonius

de vare...

2010-10-19 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0