degöront

Gud asså är grymt ledsen Emma !

De var såhär att i fredags så tänkte Emma putta ner mig i snön, okej inte så konstigt men Emma hade tänkt att ge upp men så kommer Julia bakifrån och puttar så vi ramlar och samtidigt som vi ramalar så vill jag vända mig om för att jag inte ville få snö i hela ansiktet, så jag vänder mig om och samtidigt knäar jag Emma i magen..
Emma kände att de gjorde ont men sen tänkte vi inte mer på de, dagen efter så har hon skit ont så hon åkte in till akuten där hon får svar att hon har fått en spricka i revbenet, så hon äter smärtstillande och sånt nu och känner mig hemskt ledsen men med dehär tänkte jag bara säga att..
Jag älskar dig Emma och krya på dig ! ♥


Glada stunder dehär ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0