Em okej?

Japp, då var typ denhär dagen slut.. Men har iaf haft de roligt ! Vi satt på busstationen i väntrummet och väntade på att Julia skulle komma haha, då sitter en typ konstig påverkad man där hah och snackade och garvade, jag höll på dö, sen när Julia kom började han snacka med oss och så ställer han sig upp och går mot oss, så säger han till Frida du ser bra ut och så tittar ha på mig och bah och du med ! Sen så säger han till Frida jag ser att du färgat håret, du ska ha din naturliga hårfärg då ser du italensk ut typ? Sen så säger han till mig bah: Om du ska bli modell, så lee ! Jag började asgarva !!! Vad fick han de ifrån? haha de finns så många sjuka människor på denhär planeten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0