Mitt rum ;)

Japp klockan är 1 men jag har ju lov så har inte direkt brottom till sängen ;)
Men idag har vi varit på ikea och lite andra affärer och köp lite saker till nya huset ;)
Jag har köpt en skön kudde så jag kan sova skönt en fin matta till mitt rum och en lampa!
Försöker få mitt rum fint och så bara att de står skåp på mina golv, men dom ska upp!
pappa ska hjälpa mig med de men vet inte riktigt när? :o Får se till att få de gjort så snart som möjligt.
Annars är väl allt bra här hemma, Lisa och Peter var här och jag och Charlotte har lite planer ;)
De är saker som vi håller på att fixa som inte jag kna skriva här.. ;)
Men ni kommer att få reda på de om de kommer funka!!!! :D

Men nu ska jag väl lägga mig i sängen och försöka sova! God natt! :)

En liten smakprov på mitt rum, men de är inte fixat sådär mkt men de ska bli snyggare och jag tog bilden med webben och den är tagen från min säng så man ser inte så bra men de får duga nu ;)
Sen ska jag sätta upp en tv och lite annat.. ;)
Mattan som man ser på golvet köpte jag idag :D Nöjd!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fiint ! ♥

2010-06-13 @ 21:52:13
URL: http://sarassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0