Tårarna rinner när allt försvinner..

Ler på utsidan men inuti är jag ledsen över allt och orkar ingenting..

mitt liv, de är nått vi inte ska prata om.. Allt är skit.. har inte ens den jag behöver vid min sida, livet är svårt? Man lever de bara en gång men ibland önskar man bara att den vore slut.. Men ska försöka börja om på nytt och bara ha de som är bra vid min sida, de kanske de som är bäst? Alla falska människor, som inte är bra för mig, ska jag försöka hoppa över? De är nog de jag behöver just nu.. Drick på rök på snart börjar du knarka..

Kommentarer
Postat av: Sabina :)

Berätta för mig. Jag vill finnas hos dig och vid din sida varenda minut av mitt liv, men jag kan inte. Så du måste berätta för att jag ska förstå.

2010-11-11 @ 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0