00.29 ;D


Faaaan va gryymt mycket jag saknar denhär tjejen!!
Ebba Nilsson saknar dig så grymt mycket, mååste träffas snart!!


Har tittat på dn galan på tv som att pappa inte fick tag på biljetter.
Men de funkade väl lika bra bara att de är mycket roligare live.
Sen när bolt inte vann :o
Hahha men han lät väl gay vinna eller så orka han inte ta i?
Men från en sak till en annan sak så måste jag bara säga en sak.
På mååndag är de trääning med dom bäästa sen soover jag hos Hannah!!
Hur roooligt kommer inte e bli? :D :D

Men ska sova nu, vi ska typ ha kräftskiva här imorgon.
(Jag gillar inte kräftor) (a''

Men sov gott alla och dröm fina drömmar om mig nu då (a''
Nej men sov gott, Godnatt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0