Läägret ;)

Jävlar en skit gammal bild på mig :o

Hemma från lägret! :)
jadu vet inte riktigt vad jag kan säga men sååklart så regna de!
A inte de bästa lägret om man säger så.
9:orna var itne så förberäda heller så de blev lite spring hit och ditt.
Plus att Affe och några kom och ställde sig framför mig och Mallah med en död orm :o
Och vi tittade ner i telefonen sen så när vi tittar upp så håller han en orm och Mallah skriker så jävla högt!
Fyfan vad rädd jag blir, trodde de var en låtsas orm först men de var en riktigt fast död :o

Kommentarer
Postat av: foto Bymalla

HAHAHAHA "Mallah skriker så jävla högt!" HAHAAHAH JAG DÖÖÖÖÖR !

2010-08-27 @ 17:40:30
URL: http://bymalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0