Rubrik?

Jag går i en skola som heter Roslagsskolan i Norrtälje.
Där går jag i 7:an i en idrottslinje.
Vi har mer idrott, vi har idrott 3 gånger i veckan.
Plus varje träningspass är 1 timme fast en av passen är ca 1 och en halvtimme.
Vi har lite mer idrott än dom andra.
Fast vi har inte riktigt "börjat" i skolan än.
Vi har specialschema dom två första veckorna då vi bara går t 12.
Vi är en klass just nu fast uppdelade i två grupper.
Vi kommer att bli två klasser som att vi är ca 50 elever.
Jag tycker att de ska bli som vi är uppdelade för vi känner ju inte dom andra lika bra ^^
Men javisst vi kommer ju lära känna dom då men jag gillar den grupppen som vi är.
Önskar riktigt mycket att de blir så som vi är nu att de blir dom riktiga klasserna!
Men de viktigaste att veta är att de är min födelsedag imorgon glöm den inte.
Puuuss och kram!

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: tack :P aa visst (:

2010-08-19 @ 13:32:41
URL: http://skakadetta.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: har lagt till dig ;p

2010-08-19 @ 14:00:39
URL: http://skakadetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0