Just nu

händer inget, sitter i skolan och jobbar fritt .
Rojin sitter bredvid mig och hon hittade nyss en grymt fuuul bild!!
De var på mig och halva Jasmine :o
Jag såg sjuk ut... ;)
Från de ena till de andra har vi avslutnings lunch idag.
Några femor ska servera oss :)

Men snart tror jag vi har rast så måste sluta ;)

Suddig bild men såhär såg jag och jasse ut på fotbollsturneringen igår :P

Jasmine står på händer

på klassresan, jasmine var i lekrummet och målade sig xD så vackert så

Haha vi var på chipsfabrik och tittade hur dom gjorde så vi fick en chipspåse o en keps
En sak man tyckte var fel var att de stod sips på påsen ?: P

Sommarn är här ;)

Jasmine Fin ;)

Jag o Jasmine

De är rast nu ska se om de är någon som ska gå ut :s hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0