Porshanken eller Porsanken? :s Vet ej haha

Jag förstår om ni inte orkar läsa.. Men en sak måste ni läsa och de är de som är såhär tjock text där nere!!!
Hahahahahahhahahahahaha


Hemma, idag har vi ju varit på cykel utflykt, de var rätt så roligt fast föör mycket mygg!!
Vi cyklade i skogen typ mycke rötter så guppigt va de, vi cykla till Porshanken ;)
De var typ någon slags bro för de är såhär jättegeggigt så man ska lixom gå på den eller cykla.
Iaf så jag cykla på sidan först sen stanna jag för att jag skulle ta upp min cykel på bron dåp kommer Simon och kör typ på kanten så han ramlar framåt och blir geggig över hela han hahaha!! xP
Sen när vi cykla därifrån cykla vi till lommarn så fick man bada om man ville, jag gjorde inte de, fast jag blev lite sugen på att göra de, men jag gjorde de inte! xD
Vid kvart i 2 fick vi sluta iaf, skönt sen cykla jag och Lojjsan till Presbyrån och köpte cola sen cykla vi och satt oss i typ någon slags park, drack cola sen cykla vi hem!¨

Imorgon börjar vi 9 för vi har någon djurdag, men jag orkar inte ta med mig mina katter, iaf sen har vi tipsrunda och så får vi tårta! ;)

Men vi hörs senare ;) Kramas


Hahah jag bjuder, men bilder väcker minnen med dig Jasmine!! :)
Jobbigt de är bara en vecka kvar i skolan sen kommer vi inte gå i samma klass ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0