Yeess

Alla vet att jag kan vara dum ibland, som ibland på internet, men jag är inte sån in the real, jag brukar inte vara de, när man löst saker, ja då ska såklart någon komma och lägga sig i, så allt blir värre.. Snälla sluta såra nu de är okej jag förstår, skydda om du vill i don't care men ändå så borde du inte lägga dig i... Jag är sjukt trött på att man ska behöva ta skit, jag vet jag gör inte alltid rätt men de gör ingen annan heller.
De ända jag vill säga nu är, ingen människa är perfekt.

********************************************************************************
Skit i de nu ;) Idag har vi väl inte gjort så grymt mycket bah skolan sen hem ;)
Imorgon sista dagen i skolan sen äre helg :D Glad´.. Sen är de ju inte många dagar kvar till bröllopet.

Men vi får höras senare ;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0