jobbigt..

Jag vet att livet kan vara jobbigt ibland men jag ville inte att de skulle bli såhär, jag vill ju vara hos er och träffa er men jag känner att de finns inget där att göra, får inget och jag är inte ens en del av de jag vill vara.. Men tänker inte alls kontakta dig, vill du ha nått med mig att göra så är de du som får kontakta mig, jag orkar inte kämpa, bevisa att du vill ha mig och kämpa för mig, eller så väljer du bara att skita i mig, ditt val, du väljer !
Allt handlar inte om pengar men samtidigt så kan de behövas..
Men nu ska jag gå vidare utan en ***** tills personen kontaktar mig, annars är de bara ett nummer som är inlagt i mobilen..
Hjärtat kan gå i flera bitar, men jag klarar mig så bra utan dig att de kommer läka fort, de vet vi, jag har klarat mig utan dig hela livet, så varför skulle jag inte klara mig nu..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0