Vänner

Grönan -09
Sabina, Jasmine, Alice, Jag och Johanna
Johanna och Alice
Sabina, Jasmine, Jag och Johanna
Johanna
Sabina och Jasmine
Sabina och Johanna
Alice och jasmine
---------------------------------------------------------------------------
Då man hade de som bäst, innan man förlorade sin bästa vän pgv flytt
Sabina och Jag
Sebastian
Jag och Sabina, du vet att vi alltid kommer vara bästa vänner,
så jävla jobbigt att du ska bo 6 timmar ifrån en..
Vi träffas inte så ofta och när vi träffas har vi alltid lika kul !
Älskar min alldeles egna Sabina Finnigan !♥
Sebastian och Sabina
Sabina och Jag
Niclas
Sabina
Jag och den bjuder jag på !
De här är bilder som väcker minnen, såna som man inte glömmer.
De här är dom bästa vännerna man kan ha, dom bästa minerna !
De är så sjukt hemskt att man nästan aldrig träffar dom här människorna längre..
Sabina som är min bästa vän, flyttade till Jönköping och jag låg hemma och grät !
Hon betyder så sjukt mycket för mig, jag kunde inte sova och mådde så sjukt dåligt.
Tänk ca 6 timmar bilresa för att komma till henne, de är inte roligt..
Tänk dig din bästa kompis bara flytta och du känner dig lämnad, allt känns så hemskt !
Men jag är sjukt glad över att hon och jag har sjukt bra kontakt ändå !
Dom andra tjejerna är sjukt jävla underbara, älskar dom så grymt mycket.
Tyvärr träffar jag dom nästan aldrig, sjukt tråkigt !
Men minerna med dom glömmer man inte !
Sebastian är en sjukt snäll vän och finns alltid för mig !
Niclas är också sjukt snäll, går i min klass och är alltid glad haha !

Älskar er, glöm de inte ! ♥
Vänner för livet, tills döden skiljer oss !




Kommentarer
Postat av: Sara

jag har träning söndag måndag onsdag så det är bara säga endag så måste vi fixa det! saknar dig som in bomen! <3

2010-11-10 @ 16:02:44
URL: http://sausan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du anar inte hur underbart glad man blir av att se sånthär.. Allt är oslagbart. Jag saknar dig mer än någon kan gör och bilderna väcker så sjukt många minnen (även om jag ser ut som ett mongo på alla bilderna). Grönan var bäst, jag ägde ut alla på Wii och jag hade kvar blomblad när jag kom hem efter våran foto-promenad bland blomm-buskarna i stan. <3 Det finns inget bortsett från döden som kan få mig att glömma. Även då så vill jag inte glömma bort, för dagarna med dig var de bästa i mitt liv. Jag kan inget annat 'n att erkänna hur mycket jag manar det.



Sabina Finnigan

2010-11-10 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0