F*n !

Sitter med blött hår, är ny duschad..

Faan !
Asså är så trött på skolan, både min mamma och pappa fick tydligen mejl hem att jag hade skolkat.. Jag vet att de är dumt att göra de men våran engelska/svenska lärare är sjuk i huvudet.. Han är inte frisk, men jag hade varit på lektionen innan men först anklagade han oss för att ha snott hans dator!? Bad oss att tvätta händerna och att han ringde polisen? Okejj, de var ett skämt men de slösade en halvtimme av lektionen och sen när vi väl ska börja med engelskan får han damp på oss? Och ber oss läsa våran svenska bok? jag menar vi skulle ju ha ENGELSKA !!!
Så jävla trött på han.


Kommentarer
Postat av: Louise :)

MEN EMELIE! DUVET ATT VI FICK LÄRA OSS ALFABETET PÅ VÅRAN SVENSKA? HAHAHAHHAH HAN E HELT SJUK!

2010-10-28 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0